TERRADISC 4001 T | TERRADISC 5001 T | TERRADISC 6001 T | |
Szerokość robocza | 4 m | 5 m | 6 m |
Liczba talerzy | 32 szt | 40 szt | 48 szt |
Średnica talerzy | 58 cm | 58 cm | 58 cm |
Odstęp między śladami | 12,5 cm | 12,5 cm | 12,5 cm |
Odstęp między belkami | 90 cm | 90 cm | 90 cm |
Zapotrzebowanie mocy | 135 KM | 155 KM | 180 KM |
Szerokość transportowa | 2,8 m | 2,8 m | 2,8 m |
Ciężar w przypadku wyposażenia standardowego | 3765 kg | 4315 kg | 4740 kg |
Ciężar walcami sztabowymi 660 mm ø | 610 kg | 766 kg | 850 kg |
Ciężar z podwójnym wałem rurowym | 760 kg | 880 kg | 1040 kg |
Waga walcem pierscieniowym 550 mm ø | 820 kg | 1010 kg | 1190 kg |
Ciężar gumowego wału packera ø 590 mm | - | 1000 kg | 1120 kg |
Ciężar Tandem CONOROLL 560 mm ø | 950 kg | 1160 kg | 1370 kg |
Wyposażenie seryjne
Montaż | Cięgło dolne |
Kategoria mocowania | Kat. II / 2 Kat. III / 3 |
Regulacja głębokości roboczej | Hydrauliczny wybór głębokości roboczej |
Łożyskowanie krojów talerzowych | dwurzędowe łożyska kulkowe z sześciowarstwowym uszczelnieniem kasetonowym |
Ogumienie | 500/45-17 |
Oświetlenie | Z tablicami ostrzegawczymi i oświetleniem |
Przyłącza hydrauliczne | 3 x dwustronnego działania 1 x jednostronnego działania |
Przyłącza elektryczne | 1 x 7-biegunowe gniazdo elektryczne |
Pozostałe wyposażenie standardowe |
Blacha skrajna TERRADISC TPraktyczny dyszel![]() Podwozie System transportowy odpowiada za to, by napęd podnośnika oraz oś tylna ciągnika nie zostały przeciążone. TERRADISC 4001 T / TERRADISC 5001 T / TERRADISC 6001 T Ciągnione, składane krótkie brony talerzowe ![]() Praktyczny dyszel Dyszel jest zaczepiony w ramiona cięgieł dolnych i górnych. Ustawienie ramienia cięgła górnego można dopasować do ciągnika na rzędzie otworów tak, aby zapewnić optymalny prześwit na uwrociu i podczas transportu. Również w bronach TERRADISC K jest możliwe doposażenie w dyszel i wózek transportowy. Daje to możliwość elastycznego wykorzystania maszyny.
Mocne podwozie transportowe![]() Mocne podwozie transportowe Podwozie jest zamontowane na ramie głównej i podparte z kierunku kozła zawieszenia. Szerokie podwozie z ogumieniem 500/45-17 zapewnia spokojny transport po drodze.
![]() Podwozie w pozycji roboczej Podwozie w pozycji roboczej jest wychylone mocno do przodu i znajduje się przed wałem. Ciągane maszyny są wyposażone w system amortyzacji hydraulicznej dzięki czemu pracuja spokojniej. Dodatkowe obciążenie brony talerzowej gwarantuje pewne zagłębienie w każdych warunkach pracy. ![]() Frontboard
|