John Deere Gator XUW 590i 4X4

Xuw 590i
Ostatnie sztuki w magazynie
59 040,00 zł
Brutto

Uniwersalny pojazd z napędem 4X4 ,

prędkość maksymalna 77 km/h,

silny i wytrzymały, komfort jazdy na najwyższym poziomie,

Więcej informacji u naszych handlowców

Gładoch Kacper    608 286 951

Michalak Radosław    668 824 563

Bielak Mariusz    668 465 964

Opis

 

Cechy

Zwiń wszystko

Zapewnia szybkie przyspieszenie i umożliwia uzyskanie maksymalnej prędkości wynoszącej 77 km/h

Silnik benzynowy 586 cm³Silnik benzynowy 586 cm³
 
ChłodnicaChłodnica

Pojazdy użytkowe Gator™ XUV590i Crossover napędza dwucylindrowy benzynowy silnik rzędowy o pojemności skokowej 586 cm³ z elektronicznym układem wtryskowym (EFI). Silnikiem steruje elektronicznie moduł sterowania silnikiem (ECU), który zapewni jego optymalną wydajność.

 

Silnik charakteryzuje się następującymi cechami wpływającymi na wydajność i niezawodność pojazdu:

  • 32 KM* przy 5600 obr/min
  • Prędkość maksymalna 77 km/h
  • Elektroniczny wtrysk (EFI) w module sterowania silnikiem (ECU)
  • Chłodzenie cieczą
  • Konstrukcja do rozruchu na zimno (sprawdzono w temperaturze -29°C)
  • Smarowanie z wykorzystaniem mokrej miski olejowej
  • Nakręcany filtr oleju i miska olejowa dostępne przez płytę ślizgową, by ułatwić łatwe serwisowanie
  • Wysokoprzepływowy filtr powietrza
  • Układ ładowania o mocy 875 W (maks. 65 A) do akcesoriów (charakterystyka alternatora w opisie silnika)
  • Pochłaniacz płomieni ma certyfikat USFS
  • Niskie zużycie paliwa i duży zbiornik paliwa o pojemności 28 l
  • Wydech spełnia wszystkie wymagania agencji środowiskowej EPA (Environmental Protection Agency) oraz kalifornijskiej komisji ds. jakości powietrza CARB (California Air Resources Board)

 

*Informacje na temat mocy silnika są dostarczane przez producenta silnika i przeznaczone do wykorzystania wyłącznie w celach porównawczych. Rzeczywista moc robocza jest niższa.

Niezależne zawieszenie czterech kół daje niezrównane możliwości pokonywanie terenu i doskonale utrzymuje pojazd w zakrętach

XUV - Przednie zawieszenie w szczegółachXUV - Przednie zawieszenie w szczegółach

Do kompletu z komfortowym, najlepszym w swojej klasie stanowiskiem operatora, XUV560 i XUV590i wyposażono w niezależne zawieszenie czterech kół. Ta wyjątkowa konfiguracja zawieszenia daje niezrównane możliwości pokonywanie terenu i doskonale utrzymuje pojazd w zakrętach.

 

Zespół inżynierów, we współpracy z firmami inżynieryjnymi które pracują z zespołami Formuły 1®, NASCAR® oraz Indy Car®, zbudował skuteczny układ zawieszenia dla wiodącego w swojej klasie komfortu dla operatora, niezależnie od terenu i braku przyczepności.

DWUWAHACZOWE ZAWIESZENIE PRZEDNIE POSIADA NASTĘPUJĄCE CHARAKTERYSTYCZNE CECHY:
  • Podwójne, szerokie ramiona wahaczy typu A dają maksymalną kontrolę kół przednich, precyzyjne kierowanie i maksymalny prześwit poza kołami
  • 203 mm skoku zapewniające wystarczającą kompresję i wysunięcie kół, pozwalające utrzymać wszystkie cztery koła na ziemi w celu zagwarantowania najwyższej przyczepności i kontroli nad pojazdem;
  • Regulowane amortyzatory ze sprężynami wytłumiają najbardziej wymagający teren
  • Lity drążek stabilizatora z w pełni gumowymi elementami izolującymi oraz sworznie mają za zadanie dać maksymalną zwrotność i przewidywalne trzymanie
  • Pochylenie kół podczas ściskania zawieszenia w celu kompensacji skręcania nadwozia i utrzymania optymalnego kontaktu opon z podłożem dla lepszej przyczepności w zakrętach
  • Zwiększenie szerokości pojazdu podczas ściskania zawieszenia dla dodatkowej stabilności.
  • Odlewany przegub o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie ASTM 80-55-06 oraz górny wahacz typu A w celu utrzymania wysokich obciążeń amortyzatorów, wałów o stałej prędkości (CV) i kół
  • Samochodowe, w pełni zwarte i spawane, stalowe wahacze typu A w celu zmniejszenia masy nieresorowanej i zwiększenia wytrzymałości
  • Bezobsługowe, gumowe punkty skrętne wahaczy, zapewniające dużą trwałość i ciche działanie
  • Ochrona wału CV przed ostrymi przedmiotami, które mogłyby przedziurawić manszetę
  • Geometria zawieszenia przedniego zabezpieczająca przed "nurkowaniem" daje solidną platformę dla skutecznego hamowania
  • Zoptymalizowana geometria układu kierowniczego przy użyciu symulacji ADAMS CAR w celu zmniejszenia siły i zwiększenia czucia podłoża
Szczegóły tylnego zawieszenia XUVSzczegóły tylnego zawieszenia XUV
CECHY NIEZALEŻNEGO ZAWIESZENIA TYLNEGO:
  • 203 mm skoku zapewniające wystarczającą kompresję i wysunięcie kół, pozwalające utrzymać wszystkie cztery koła na ziemi w celu zagwarantowania najwyższej przyczepności i kontroli nad pojazdem;
  • Wyjątkowa konstrukcja niezależnego zawieszenia tylnego zapewnia dobrą jazdę i zabezpieczenie wałów CV
  • Regulowane amortyzatory ze sprężynami wytłumiają najbardziej wymagający teren
  • Pochylenie kół podczas ściskania zawieszenia w celu kompensacji skręcania nadwozia i utrzymania optymalnego kontaktu opon z podłożem dla lepszej przyczepności w zakrętach
  • Zwiększenie szerokości pojazdu podczas ściskania zawieszenia dla dodatkowej stabilności.
  • Odlewany przegub o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie ASTM 80-55-06, dolny wahacz typu A oraz górny łącznik w celu utrzymania wysokich obciążeń amortyzatorów, wału CV oraz kół na odpowiedniej sztywności dla pokonania nierówności z kamieni
  • Bezobsługowe, gumowe punkty skrętne wahaczy, zapewniające dużą trwałość i ciche działanie

NASCAR jest znakiem handlowym NASCAR. INDYCAR jest znakiem handlowym Brickyard Trademarks Incorporated. Formula 1 jest znakiem handlowym Formula One Licensing BV, a Formula One Group Company.

Zaprojektowane dla osiągnięcia najlepszego komfortu, wyposażone w wiele udogodnień

Panel wskaźników z podświetlanymi przełącznikamiPanel wskaźników z podświetlanymi przełącznikami
 
Zamykany schowek pod maskąZamykany schowek pod maską
Ergonomicznie rozmieszczone elementy sterowaniaErgonomicznie rozmieszczone elementy sterowania
 
Uchwyty kubków na napoje na desce rozdzielczej i szczelny schowek na rękawiczkiUchwyty kubków na napoje na desce rozdzielczej i szczelny schowek na rękawiczki
S4 opcjonalny schowek pod siedzeniemS4 opcjonalny schowek pod siedzeniem
  • Konstrukcja uwzględniająca potrzeby operatora i komfortowe fotele z podpórkami gwarantują doskonałą ergonomię
    • Łatwe wejście/wyjście i przejście dla operatora i pasażera
    • Optymalna pozycja siedząca daje więcej miejsca na nogi
    • Ergonomia samochodowa
    • Doskonały komfort podczas jazdy
  • Największa w tej klasie pojazdów, szczelna przestrzeń bagażowa o pojemności 34 l w formie dużego schowka na desce rozdzielczej i schowka pod maską. Dodatkowy schowek 34 l pod fotelem oferowany w modelach S4.
  • Pokrywa na zawiasach odchyla się bez pomocy narzędzi w celu dostępu do schowka
  • Umieszczone obok siebie fotele dają dużo miejsca dla operatora i jednego pasażera
    • Oba fotele można przechylać do przodu w celu ułatwienia obsługi i zabezpieczenia przed wilgocią podczas przechowywania na zewnątrz
  • Dwa uchwyty na kubki, łatwo dostępne ze stanowiska operatora
  • Standardowe gniazdo o stałym napięciu 12V jest wygodnie umieszczone na desce rozdzielczej
  • Siedem wydrążonych miejsc na przełączniki w desce rozdzielczej z zaślepkami dla różnych akcesoriów elektrycznych
  • Rama ochronna z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa i uchwytami po stronie pasażera, znajdującymi się na przednim słupku
  • Uruchamianie na biegu lub w położeniu neutralnym dla szybkiego rozruchu. W celu uruchomienia musi być włączony hamulec główny.

Duża, bardzo wytrzymała, jednoczęściowa skrzynia ładunkowa zapewnia wydajność w ciężkich warunkach eksploatacji oraz trwałość

Skrzynia ładunkowaSkrzynia ładunkowa
 
Skrzynia ładunkowa z opuszczoną tylną klapąSkrzynia ładunkowa z opuszczoną tylną klapą

Skrzynia ładunkowa składa się z materiału kompozytowego o wysokiej gęstości zawierającego kopolimer polietylenu, który eliminuje rdzę, wgniecenia i zmniejsza hałas. Ta duża, jednoczęściowa konstrukcja posiada zaokrąglenia w wewnętrznych narożnikach w celu ułatwienia usuwania materiału przy przechylaniu. Skrzynia kompozytowa jest silnie użebrowana i wzmocniona za pomocą spawanej, stalowej konstrukcji w celu zapewnienia wytrzymałości w ciężkich warunkach eksploatacji oraz trwałości. Trzy specjalnie zaprojektowane elementy zewnętrzne, wykonane są z TPO dla dodatkowej wytrzymałości.

TYLNA KLAPA SKRZYNI ŁADUNKOWEJ
Uchwyt tylnej klapyUchwyt tylnej klapy
 
Obracanie tylnej klapy oraz możliwość demontażuObracanie tylnej klapy oraz możliwość demontażu
Zdejmowane linki ograniczająceZdejmowane linki ograniczające

Tylną klapę można otwierać lub wyjmować, co ułatwia czyszczenie skrzyni i przewożenie dłuższych przedmiotów. Posiada cechy jak dla pojazdu ciężarowego i może zostać otwarta jedną ręką.

 

Miejsce obrotu klapy tylnej jest wykonane z utwardzonej stali dla wytrzymałości i zaprojektowane do demontażu bez użycia narzędzi. Standardowe linki ograniczające mogą również zostać odłączone bez narzędzi, w celu demontażu tylnej klapy dla bardziej wygodnego załadunku lub rozładunku.

POCHYLANIE I DEMONTAŻ SKRZYNI ŁADUNKOWEJ
Wbudowany uchwyt umożliwiający ręczne przechylanie skrzyni ładunkowej (po obu stronach)Wbudowany uchwyt umożliwiający ręczne przechylanie skrzyni ładunkowej (po obu stronach)
 
Pochylana skrzynia ładunkowaPochylana skrzynia ładunkowa

Łatwość używania skrzyni ładunkowej ma szczególny wpływ na szybkie i efektywne wykonywanie prac. Począwszy od klapy tylnej typu ciężarowego, wyładunek skrzyni nie może być łatwiejszy. Ręczne funkcje zwalniania jak również dźwignia do podnoszenia, pracują płynnie w jednym ruchu. Może być pochylona przez operatora stojącego z jednej bądź drugiej strony pojazdu. Aby zmniejszyć ogólną siłę przy podnoszeniu, miejsce obrotu skrzyni ładunkowej znajduje się bliżej środka. Połączenie zalet łatwego użytkowania czyni tą skrzynię ładunkową najlepszą w swojej klasie.

 

Do serwisowania układów pojazdu, skrzynia ładunkowa jest łatwa w demontażu. Poprzez wyjęcie dwóch sworzni, skrzynię ładunkową można łatwo wypiąć z ramy pojazdu.

ZINTEGROWANE PUNKTY MOCOWANIA PASÓW TRANSPORTOWYCH
Zintegrowane punkty mocowania pasów transportowych w podłodze skrzyni ładunkowejZintegrowane punkty mocowania pasów transportowych w podłodze skrzyni ładunkowej
 
Dodatkowe punkty mocowania pasów transportowychDodatkowe punkty mocowania pasów transportowych

Skrzynia ładunkowa oferuje zintegrowane punkty mocowania pasów transportowych w celu zwiększenia uniwersalności. Punkty mocowania znajdują się w następujących miejscach:

  • Odchylane uszy w kształcie D we wszystkich czterech narożnikach od wewnątrz skrzyni ładunkowej na podłodze
  • Wiele punktów wzdłuż krawędzi bocznych ścian skrzyni ładunkowej
  • Pręty do mocowania po obydwu stronach skrzyni ładunkowej z opcjonalnym zestawem szyn. Ten zestaw zawiera również system mocowania z wykorzystaniem akcesoriów które posiadają szybko złącze 25 mm.
AKCESORIA OPCJONALNE
System szyn skrzyni ładunkowejSystem szyn skrzyni ładunkowej
 
Wykładzina skrzyni ładunkowejWykładzina skrzyni ładunkowej
Podnośnik elektryczny skrzyni ładunkowejPodnośnik elektryczny skrzyni ładunkowej
 
Przedłużenia burt skrzyni ładunkowej (pokazano na przykładzie RSX)Przedłużenia burt skrzyni ładunkowej (pokazano na przykładzie RSX)

Dodatkowe wyposażenie skrzyni ładunkowej (pełna lista w konfiguratorze lub JDConfigurator):

  • System szyn skrzyni ładunkowej
  • Wykładzina skrzyni ładunkowej
  • Podnośnik elektryczny skrzyni ładunkowej
  • Przedłużenia ścianek skrzyni ładunkowej
  • Wieszak na zapasowe opony
  • Uchwyt łyżki
DANE TECHNICZNE

 

Długość  82 cm
Szerokość 121 cm
Głębokość 30 cm
Pojemność 252 l
Ładowność 181,4 kg
Kąt zrzucania Wysokość od podłoża  45 stopni
76,3 cm

 

UWAGA: Przewożenie bardzo długich ładunków, których długość przekracza długość skrzyni ładunkowej może spowodować utratę stabilności.

Wspomaganie układu kierowniczego w standardzie cechuje doskonała jakość prowadzenia i dobra reakcja przy małym udziale siły

XUV590i ze standardowym wspomaganiem układu kierowniczegoXUV590i ze standardowym wspomaganiem układu kierowniczego

Pojazdy użytkowe serii Gator™ XUV590i i XUV590i S4 wyposażono w mechanizm zębatkowy układu kierowniczego ze standardowym wspomaganiem. Tego typu samochodowe rozwiązania cechuje doskonała jakość prowadzenia i reakcję przy małym udziale siły.

MECHANIZM ZĘBATKOWY UKŁADU KIEROWNICZEGO TYPU SAMOCHODOWEGO POSIADA NASTĘPUJĄCE CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

Standardowe elektroniczne wspomaganie układu kierowniczego (EPAS). Funkcje EPAS:

  • Przy pokonywaniu trudnego terenu aktywowana jest funkcja Anti-kickback, która ogranicza "odbicia" kierownicy.
  • System rozpoznaje prędkość i reguluje parametry kierowania zgodnie ze zmianami prędkości pojazdu.
    • Wraz ze wzrostem prędkości, wspomaganie kierownicy maleje, co poprawia "wyczucie" drogi.
    • Gdy prędkość pojazdu spada, wzrasta znaczenie wspomagania układu kierowniczego, który poprawia manewrowość pojazdu.
  • Na desce rozdzielczej pojazdu znajduje się kontrolka funkcjonowania /ostrzegania, sygnalizująca diagnostykę i alarm w przypadku braku wspomagania.
  • Czujnik momentu obrotowego odczytuje ruchy kierownicy, dzięki czemu komputer pokładowy może dostarczać dane, odpowiednie do różnych warunków jazdy.
    • Stalowe łożyska kulkowe zabezpieczają kolumnę kierowniczą i zapewniają bezproblemowe i sprawne działanie
    • Mały promień skrętu 3,7 m zapewnia dużą zwrotność
    • Mechanizm zębatkowy układu kierowniczego jest całkowicie uszczelniony, co zapewnia jego długą trwałość
    • Małe przełożenie (pełne obroty kierownicy) zapewnia bardziej precyzyjne kierowanie i wymaga mniejszego wysiłku ze strony operatora
    • Przeguby kolumny kierowniczej są fazowane, co umożliwia płynny ruch kierownicy
    • Układ kierowniczy wg zasady Ackermana zapewnia bardziej precyzyjne kierowanie pojazdem, zmniejsza zużycie opon, gdy są używane na twardych powierzchniach i jest przyjazny dla murawy (patrz opis poniżej).
    • Minimalne odbicie kierownicy eliminuje niezamierzone zmiany kierunku ruchu pojazdu podczas jazdy terenowej i nie przekazuje tak dużej ilości drgań na kierownicę (patrz opis poniżej)

 

Podszarpywanie opony, co również wytwarza niepotrzebne ciepło i zużycie opony, można wyeliminować przez skręcenie wewnętrznego koła o większy kąt niż zewnętrznego (układ kierowniczy Ackermana).

 

UWAGA: Niektórzy producenci konkurencyjni stosują równoległy układ kierowniczy zamiast układu Ackermana.

 

Odbicie kierownicy wyznacza zmianę kąta skrętu przedniej osi (a co za tym idzie ustawienie koła), podczas gdy zawieszenie wykonuje pełny ruch. Duża zmiana kąta skrętu (5 do 7 stopni) zmienia kierunek jazdy i nadmiernie skręca kierownicę.

Silnik Benzynowy
Pojemność skokowa 586 cc
Prędkość 60 km/h
Uciąg 499 kg
Ładowność skrzyni ładunkowej

181 kg

Szczegóły produktu

1 Przedmiot

Reviews

No reviews
Produkt został dodany do ulubionych
Produkt został dodany do porównywarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.