Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.
Nie otrzymałem emailowego potwierdzenia złożonego zamówienia?
W tym przypadku konieczne jest skontaktowanie się z nami drogą mailową sklep@walteroffice.pl. Po sprawdzeniu czy zamówienie zostało złożone poprawnie potwierdzimy jego realizację.
Nie pamiętam hasła do systemu.
Jeśli adres zostanie źle wpisany, pokaże się informacja: "Nieprawidłowy adres e-mail lub hasło. Po kliknięciu na podkreślony napis Nie pamiętasz hasła? Kiknij tutaj na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z nowym hasłem. Podane nowe hasło, po zalogowaniu i edycji profilu użytkownika można zmienić na własne.
Dodaję produkty do koszyka, ale koszyk ciągle jest pusty.
W ustawieniach przeglądarki należy włączyć opcje cookies oraz Java Script. Cookies są tworzone przy pierwszym odwołaniu do koszyka (zamówieniu towaru lub podglądzie jego zawartości), bez włączonej opcji cookies nie będzie można dodać produktów do koszyka. Za pośrednictwem cookies nie są odczytywane z dysku żadne informacje poza zapisanymi przez sklep walteroffice.pl. Nie istnieje więc niebezpieczeństwo uzyskania przez nas danych, które nie dotyczą składanego zamówienia.
Czy muszę się rejestrować?
Aby dokonać zamówienia niezbędna jest rejestracja. Zapobiega to składaniu zamówień przez osoby nieuprawnione. Hasło do logowania się w sklepie powinno być znane tylko Tobie. Dzięki rejestracji widoczne są ceny zgodne z przyznanym przez nas dla Państwa progiem cenowym.
Jak jest zapakowana przesyłka?
Zamówione produkty są wysyłane w kartonowym pudełku, bez oznaczeń odnośnie zawartości.
Jak dostarczacie moje zakupy?
Przesyłka z zakupami jest dostarczana przez firmę kurierską DPD. Przesyłka może być wysłana pod adres inny niż adres Zamawiającego.
Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
Przeglądanie oferty
Przegląd naszej oferty można dokonać poprzez:
- wybór określonej kategorii w lewym menu – znajduje się tam lista kategorii produktów dostępnych w naszym sklepie.
- poprzez opcję "Wyszukaj" znajdującą się nad listą kategorii. Poprzez wpisanie szukanej nazwy i wciśnięciu przycisku szukaj, na stronie ukaże się lista poszukiwanych produktów.
Produkty przedstawione są w postaci tabelarycznej. Aby zobaczyć szczegóły produkty należy "kliknąć" na jego nazwę lub wybrać ikone z literą (i).
Dostępność
Pod zdjęciem produktu znajduje się informacja o stanie towaru na magazynie.
W koszyku wyświetlone są wszystkie produkty, które zostały do niego włożone Podsumowanie wartości na dole dotyczy towarów i kosztów przesyłki. Włożenie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z ostateczną decyzją o jego kupnie i nie pociąga żadnych konsekwencji finansowych.
Rejestracji w serwisie walteroffice.pl można dokonać na kilka sposobów:
- można wpisać swoje dane w formularzu znajdującym się po prawej stronie ekranu, a następnie wybrać opcję "Zaloguj" w górnym menu,
- można zarejestrować się wybierając przycisk "Realizuj zamówienie" w momencie finalizacji zamówienia.
Składanie i potwierdzanie zamówienia
- dla klientów, który wybrali opcje płatności platnosci.pl :
1. Proszę wybrać towar ze sklepu - dodając go do koszyka.
2. Po wybraniu towaru proszę przejść " Realizuj zamówienie " .
3. Proszę podać dane osobowe.
4. Proszę wybrać sposób płatności: "Płacę z przelewy platnosci.pl" .
6. Proszę wybrać kanał płaności (np Karta VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club).
W przypadku kart płatniczych nastąpi przeniesienie na strony centrum autoryzacji.
7. Proszę o uzupełnienie danych dotyczących karty płatniczej (numer karty, data ważności, numer CVV lub CVV2) oraz danych osobowych.
8. Proszę zatwierdzić płatność poprzez naciśnięcie przycisku "Wyślij zamówienie" .
9. Zostaje utworzona transakcja.
10. Następuje powrót do sklepu. - dla klientów, którzy wybrali opcję płatności pobranie :
Po kliknięciu przycisku "Płacę przelewem" otrzymają Państwo na podany w rejestracji adres e-mail prośbę o potwierdzenie złożonego zamówienia w walteroffice.pl. Jeśli zostanie on poprawnie potwierdzony, poprzez kliknięcie w podany w mailu link lub skopiowanie go do przeglądarki, zostanie wyświetlona informacja o tym, ze zamówienie zostało przekazane do realizacji.W mailu będzie podana informacja z nr rachunku bankowego na który w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia należy wykonać przedpłatę za zamówiony towar.