Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). Pozwalają one również dopasować treści i reklamy do Twoich zainteresowań.

Jeśli się nie zgodzisz, reklamy nadal będą się wyświetlać, ale nie będą dopasowane do Ciebie.

zamknij

Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.

Nie otrzymałem emailowego potwierdzenia złożonego zamówienia?

W tym przypadku konieczne jest skontaktowanie się z nami drogą mailową sklep@walteroffice.pl. Po sprawdzeniu czy zamówienie zostało złożone poprawnie potwierdzimy jego realizację.

Nie pamiętam hasła do systemu.

Jeśli adres zostanie źle wpisany, pokaże się informacja: "Nieprawidłowy adres e-mail lub hasło. Po kliknięciu na podkreślony napis Nie pamiętasz hasła? Kiknij tutaj na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z nowym hasłem. Podane nowe hasło, po zalogowaniu i edycji profilu użytkownika można zmienić na własne.

Dodaję produkty do koszyka, ale koszyk ciągle jest pusty.

W ustawieniach przeglądarki należy włączyć opcje cookies oraz Java Script. Cookies są tworzone przy pierwszym odwołaniu do koszyka (zamówieniu towaru lub podglądzie jego zawartości), bez włączonej opcji cookies nie będzie można dodać produktów do koszyka. Za pośrednictwem cookies nie są odczytywane z dysku żadne informacje poza zapisanymi przez sklep walteroffice.pl. Nie istnieje więc niebezpieczeństwo uzyskania przez nas danych, które nie dotyczą składanego zamówienia.

Czy muszę się rejestrować?

Aby dokonać zamówienia niezbędna jest rejestracja. Zapobiega to składaniu zamówień przez osoby nieuprawnione. Hasło do logowania się w sklepie powinno być znane tylko Tobie. Dzięki rejestracji widoczne są ceny zgodne z przyznanym przez nas dla Państwa progiem cenowym.

Jak jest zapakowana przesyłka?

Zamówione produkty są wysyłane w kartonowym pudełku, bez oznaczeń odnośnie zawartości.

Jak dostarczacie moje zakupy?

Przesyłka z zakupami jest dostarczana przez firmę kurierską DPD. Przesyłka może być wysłana pod adres inny niż adres Zamawiającego.

Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

W przypadku braku przesyłki w okresie dłuższym niż 24 godziny należy skontaktować się z nami biuro@walteroffice.p  

 

Przeglądanie oferty 
Przegląd naszej oferty można dokonać poprzez:

  • wybór określonej kategorii w lewym menu – znajduje się tam lista kategorii produktów dostępnych w naszym sklepie.
  • poprzez opcję "Wyszukaj" znajdującą się nad listą kategorii. Poprzez wpisanie szukanej nazwy i wciśnięciu przycisku szukaj, na stronie ukaże się lista poszukiwanych produktów.

Produkty przedstawione są w postaci tabelarycznej. Aby zobaczyć szczegóły produkty należy "kliknąć" na jego nazwę lub wybrać ikone z literą (i).

Dostępność 

Pod zdjęciem produktu znajduje się informacja o stanie towaru na magazynie.

Kupowanie

Jeśli już zostanie wybrany interesujący Państwa produkt, wystarczy kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka" . Po kliknięciu tego przycisku, produkt zostanie włożony do koszyka i nastąpi automatyczne przekierowanie do koszyka. W każdej chwili można powrócić do kontynuowania zakupów wybierając polecenie "Kupuj dalej"

Bez względu na to, w którym miejscu sklepu się Państwo znajdują, aktualna lista produktów znajdujących się koszyku znajduje się u góry ekranu, na głównej listwie serwisu. Wystarczy "kliknąć" opcję KOSZYK, aby przejść do koszyka i modyfikować jego zawartość. Gdy zrezygnują Państwo z jakiegoś towaru umieszczonego w koszyku, w każdej chwili można go usunąć najpierw zaznaczając pole "usuń", następnie wybierając polecenie "Aktualizuj". W koszyku można określić ilości zamawianego towaru wpisując interesującą Państwa ilość produktów.
Pozostaje jedynie wybór dostawcy zamówienia, następnie, w celu finalizacji zamówienia, należy wybrać opcję "Realizuj zamówienie" 

W koszyku wyświetlone są wszystkie produkty, które zostały do niego włożone Podsumowanie wartości na dole dotyczy towarów i kosztów przesyłki. Włożenie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z ostateczną decyzją o jego kupnie i nie pociąga żadnych konsekwencji finansowych.

Rejestracja

Prosimy o uważne wpisywanie adresu e-mail, na który otrzymają Państwo maila z prośbą o potwierdzenie złożenia zamówienia. Po wykonaniu tej czynności rozpoczynamy realizację zamówienia. Jeśli zostanie wpisany błędny adres nie będziemy mogli wysłać do Państwa informacji z naszego sklepu, a Państwo nie będą mogli potwierdzić zamówienia!

Rejestracji w serwisie walteroffice.pl można dokonać na kilka sposobów:

  • można wpisać swoje dane w formularzu znajdującym się po prawej stronie ekranu, a następnie wybrać opcję "Zaloguj" w górnym menu,
  • można zarejestrować się wybierając przycisk "Realizuj zamówienie" w momencie finalizacji zamówienia.

Składanie i potwierdzanie zamówienia

Kiedy wybrany asortyment znajduje się już w koszyku i decydują się Państwo na sfinalizowanie zamówienia, należy wybrać przycisk "Realizuj zamówienie" . Tym samym nastąpi przekierowanie na stronę formularza zamówienia. Jeśli jest to pierwsza wizyta u nas, należy najpierw się zarejestrować. Jeśli są Państwo już zarejestrowani, wystarczy się zalogować. Po zaakceptowaniu danych osobowych przechodzimy do strony formularza z polami wyboru z informacją o sposobie płatności i wysyłki. Po wybraniu sposobu płatności i wysyłki przechodzimy do strony formularza z podsumowaniem całego zamówienia. Jeśli wszystkie zaznaczone wcześniej pola, opcje i towary są zgodne z tym co Państwo wybrali, można wysłać zamówienie poprzez wybór przycisku "Wyślij zamówienie"

 

  • dla klientów, który wybrali opcje płatności platnosci.pl 
    1. Proszę wybrać towar ze sklepu - dodając go do koszyka. 
    2. Po wybraniu towaru proszę przejść " Realizuj zamówienie " 
    3. Proszę podać dane osobowe. 
    4. Proszę wybrać sposób płatności: "Płacę z przelewy platnosci.pl" 
    6. Proszę wybrać kanał płaności (np Karta VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club). 
    W przypadku kart płatniczych nastąpi przeniesienie na strony centrum autoryzacji. 
    7. Proszę o uzupełnienie danych dotyczących karty płatniczej (numer karty, data ważności, numer CVV lub CVV2) oraz danych osobowych. 
    8. Proszę zatwierdzić płatność poprzez naciśnięcie przycisku "Wyślij zamówienie" 
    9. Zostaje utworzona transakcja. 
    10. Następuje powrót do sklepu.
  • dla klientów, którzy wybrali opcję płatności pobranie : 
    Po kliknięciu przycisku "Płacę przelewem" otrzymają Państwo na podany w rejestracji adres e-mail prośbę o potwierdzenie złożonego zamówienia w walteroffice.pl. Jeśli zostanie on poprawnie potwierdzony, poprzez kliknięcie w podany w mailu link lub skopiowanie go do przeglądarki, zostanie wyświetlona informacja o tym, ze zamówienie zostało przekazane do realizacji.

    W mailu będzie podana informacja z nr rachunku bankowego na który w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia należy wykonać przedpłatę za zamówiony towar.

Informacje techniczne

Do poprawnego przeglądania oferty i dokonywania zakupów w walteroffice.pl należy włączyć obsługę cookies i JavaScript w przeglądarce internetowej oraz należy mieć zainstalowane oprogramowanie Macromedia Flash. W trakcie poruszania po formularzu zamówienia, nie należy używać przycisków w przeglądarce "Wstecz" oraz "Dalej", a tylko tych, które są podane na witrynie.
Produkt został dodany do ulubionych
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.